Persoonlijke gegevens

Selecteer uw voorkeuren

Blijf op de hoogte van de meest verrassende en voordelige aanbiedingen.

Betaalwijze

Selecteer een betaalmethode voor de maandelijkse incasso. 

Veelgestelde vragen
over RD abonnementen

Wanneer start mijn abonnement?

Nadat het abonnement afgesloten is, hebt u dezelfde dag nog toegang tot de digitale krant en onbeperkt toegang tot de artikelen van de RD.nl. Als u zich hebt geabonneerd op de zesdaagse krant, ontvangt u de werkdag nadat u het abonnement hebt afgesloten de krant. Als u een Zaterdag- of Weekendabonnement hebt, wordt het eerstvolgende weekend de krant bij u thuis bezorgd.

Voor wie gelden de introductietarieven op deze abonnementenpagina?

De introductieprijzen zijn kennismakingstarieven voor nieuwe abonnees, om hen op een laagdrempelige manier kennis te laten maken met het RD. Het gereduceerde tarief dekt echter niet de volledige kosten voor onze redactie en journalistieke producten. Het RD staat voor het brengen van nieuws en achtergronden vanuit Bijbels perspectief. Wij geloven dat dat soort journalistiek onmisbaar is in onze samenleving, juist in de tijd waarin wij nu leven. Dit is echter ook kostbaar. Daarom geldt het kortingstarief alleen voor nieuwe abonnees en loopt het af na de actieperiode.

Hoe kan ik het abonnement omzetten in een andere vorm?

Als u uw abonnement wilt wijzigen, kunt u op maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 16:30 uur contact opnemen met onze afdeling Abonneeservice via telefoonnummer 055-5390498 of een e-mail sturen naar abonneeservice@erdee.nl.

Wat zijn de bezorgtijden van het Reformatorisch Dagblad?

Het Reformatorisch Dagblad bezorgen wij op werkdagen voor 18:00 uur en op zaterdag voor 09:00 uur.

Vanaf hoe laat is de digitale editie van het Reformatorisch Dagblad beschikbaar?

De digitale editie van het Reformatorisch Dagblad is op werkdagen beschikbaar vanaf 14.15 uur en op zaterdag vanaf 07.15 uur.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

De eenvoudigste manier om uw abonnement te beĆ«indigen is telefonisch bij de abonneeservice via telefoonnummer 055-5390498. De abonneeservice is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 16.30 uur. Daarnaast heeft u natuurlijk altijd de mogelijkheid om schriftelijk of per e-mail op te zeggen. Onze contactgegevens vindt u hier.

Waarom kan ik de krant niet digitaal lezen, terwijl ik wel een abonnement heb?

Mogelijk heeft u een abonnement zonder toegang tot de digitale krant. Neem eventueel contact op met de abonneeservice om uw abonnement te wijzigen.

U kunt van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 16:30 uur contact opnemen met onze afdeling Abonneeservice via telefoonnummer 055-5390498 of een e-mail sturen naar abonneeservice@erdee.nl